Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2013 18:06 - Още една изповед, от САЙС
Автор: hristo60 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5174 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.04.2013 14:09


Още една изповед, от САЙС (това са инициалите ми) Господи, моля Те, прости ми, че ще открия пред хората Твоите чудеса, които Ти ми дари чрез Лечителя Христо. Зная, Господи, че трябва да мълча и да пазя в тайна делата на Твоята Велика Милост към мен. Прости ми, защото с тази изповед искам само да послужа и на други нуждаещи се братя и сестри, ако е според Волята Ти.
Преди повече от шест месеца неочаквано ме връхлетяха световъртежни пристъпи, съчетани със силни отклонения на кръвното налягане и ритъма на сърцето. Започнаха да ме лекуват най-добри и компетентни лекари, но реакцията на организма ми на класическите медикаменти, даже и в малки дози, беше много силна и предизвикваше други усложнения. Лекарите имаха подозрения за тежки и трудно лечими болести. Като че ли изход нямаше, а състоянието ми не се подобряваше. Скова ме страх и постоянна депресия, страх от нови пристъпи, които бяха непредсказуеми – няколко пъти ми се случваха и по време на сън. Така изминаха два месеца, през които усилено търсих помощ от Бога и от алтернативни лечители.
Съдбата ме свърза с прекрасен билколечител, Евтим, от с. Пролеша. Неговата диагноза по ирисите на очите показа разтройство на някои жлези с вътрешна секреция – нарочно няма да описвам подробностите – и шипове по гръбначните прешлени между плешките. В течение на следващите два месеца Евтим укроти със силните си билкови смеси кръвното налягане, сърцебиенето и аритмиите. Пак се случваха, но по-поносими. Обаче световъртежите ставаха все по трудни за понасяне, а пристъпите все така непредсказуеми.
В труден ден и час, когато имах чувството, че повече няма да мога да издържа и ще загубя разсъдъка си, ако не намеря помощ веднага, Съдбата ме заведе при Христо, който лекува с мощни космически енергии. Свърза ме една сестра, която е била успешно лекувана от него преди години. От нея научих, че Христо лечителства вече около двадесет години, помогнал е на много хора и на нейни познати и почти няма болести, които да не се поддават на лечението му. Много се страхувах, много се колебаех, не бях сигурна дали постъпвам според Божията Воля, но започнах да се лекувам при Христо, не виждах друг изход. Важно е да споделя, че Христо още първия път ме посрещна с думите „Лечението не се заплаща”, което вече ми бяха казали. Разбрах, че когато той работи с пълната си сила, излекуването става само след няколко срещи. Помолих го да не ме лекува с обичайните си мощни енергийни потоци, но с по-слаби, за да се подобрявам постепенно и да следя и слушам каква е Волята Божия.
Започна бавно подобрение. Христо не се бърка в диагнозите на лекарите и медицинските изследвания, но има виждане и знае много повече за пациентите си, за заболяванията и лечението, отколкото казва и показва. На мен настойчиво ми препоръча рентгенова или друга снимка на вратните прешлени, очакваше да има шипове, които предизвикват притискане на кръвоносните съдове, хранещи мозъка, с което се нарушава работата на вестибуларния апарат – оттам и световъртежите. Направиха ми рентгенови снимки на вратните прешлени в три ракурса и се потвърди диагнозата на Христо.
Официалната медицина не лекува шипове. Има билкови пластири, с които се постигат добри резултати, пробвах ги, но кожата ми трудно ги понася. Има и мануална техника за трошене на шипове от умели лечители чрез специални екстензии, от която се страхувам. Избрах енергийното лечение на Христо и си помагах с билките на д-р Петър Димков (с по-леко действие, отколкото билките на Евтим).
След около месец и половина бавно, но стабилно подобряване, един ден Христо ми каза, че през нощта ще се случи чудо и утре ще бъде един прекрасен ден на голямо подобрение на здравето ми. И това се случи! Нека оставя подробностите в тайна и нека всеки сам ги преживее, ако се лекува при Христо. От този ден и до сега, световъртежите намаляха по сила, мога да си движа свободно главата и врата, без опасност да получа пристъп. Мога да правя лечебни движения и гимнастика. Вече мога и без лекарствата, с които си помагах през изминалия период на болестта. Новият ирисов преглед показа, че вратните шипове са наполовина и повече – стопени! Всеки ден, мъничко по мъничко, съм все по-добре. Остана още малко, за да бъда напълно излекувана, с Божията Помощ, чрез Христо. Господи, благодаря Ти! Господи, благослови Христо и неговото енергийно лечение! Да бъде Волята Ти. Амин.
Христо не пази местожителството си и мобилния си номер в тайна. Ако някой иска да се свърже с него, може да го намери на номер 0887 945 606. Живее в село / квартал Бусманци, много близо до квартал Дружба в София. С маршрутка номер 35, която е редовна и пътува  на всеки 15 минути, се стига за около 15-20 минути от Плиска или Окръжна болница до центъра на Бусманци.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hristo60
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20442
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930